מרחיק ודוחה כלבים וחתולים GO AWAY תרסיס מוכן לשימוש 750 סמ"ק עוזר להרחיק כלבים וחתולים על ידי יצירת מחסום המבוסס על ריח בעמידות גבוהה. מפסיק את ההרגלים הרעים של חיית הבית שלכם או חיות אחרות (כלבים, חתולים) כמו לישון על רהיטים, שטיחים, שמיכות, ספות וכדומה. מרחיק חתולים וכלבים ממקומות בהם מהווים לכלוך ומטרד כמו ריהוט, ריפודים, ספות, שטיחים ואזורים נוספים. מנגנון הפעולה של התרסיס הנו הפקת ריח בלתי נסבל עבור החתולים והכלבים (אינו מפריע לבני האדם) במטרה לגרום לשינוי ההרגלים ולדחייתם מלהגיע למקום המטופל. בשימוש נכון, השפעת התרסיס יעילה ביותר במקומות שאינם חשופים לחום השמש, קרני UV או רוחות המסיתות את הריח. לפיכך, הצלחת הטיפול בשטח חיצוני תלויה באזור המטופל. אינו מזיק לבני האדם, ילדים, בעלי חיים וצמחים ואינו מזיק לסביבה


  • קטגוריה: דישון והדברה, הדברה סביבתית ואורגנית

מחיר:70


קנה עכשיו!

תיאור

  • מרחיק כלבים וחתולים GO AWAY תרסיס מוכן לשימוש  750 סמ"ק 
  •  עוזר להרחיק כלבים וחתולים על ידי יצירת מחסום המבוסס על ריח בעמידות גבוהה.
  • מפסיק את ההרגלים הרעים של חיית הבית שלכם או חיות אחרות (כלבים, חתולים) כמו לישון על רהיטים, שטיחים, שמיכות, ספות וכדומה.
  • מרחיק חתולים וכלבים ממקומות בהם מהווים לכלוך ומטרד כמו ריהוט, ריפודים, ספות, שטיחים ואזורים נוספים.

 מנגנון הפעולה של התרסיס הנו הפקת ריח בלתי נסבל עבור החתולים והכלבים (אינו מפריע לבני האדם) במטרה לגרום לשינוי ההרגלים ולדחייתם מלהגיע למקום המטופל.

בשימוש נכון, השפעת התרסיס יעילה ביותר במקומות שאינם חשופים לחום השמש, קרני UV או רוחות המסיתות את הריח. לפיכך, הצלחת הטיפול בשטח חיצוני תלויה באזור המטופל.

אינו מזיק לבני האדם, ילדים, בעלי חיים וצמחים ואינו מזיק לסביבה