אלבר סופר 1 ליטר - קוטל עשבים בררני להדברת רחבי עלים


  • קטגוריה: דישון והדברה, הדברה סביבתית ואורגנית

מחיר:93


קנה עכשיו!

תיאור

  • כללי: אלבר סופר קוטל עשבים בררני להדברת עשבים רחבי עלים. 
  • עשבים מודברים: אלבר סופר מדביר ביעילות צמחים רחבי עלים, אך אינו מדביר עשבים ממשפחת הדגניים. (חלמית - לא יאוחר משלב פנולוגי של 2-4 עלים) יעילות הטיפול אינה נפגעת ע"י גשם היורד מספר שעות לאחר הטיפול, אך יש להמנע מריסוס אם צפוי גשם מידי. אין ליישם יותר משלושה טיפולים בעונה. 
  • הוראות שימוש: אזהרה: התכשיר מסוכן בבליעה, עלול לגרום לנזק חמור בעיניים ולגירוי מערכת הנשימה והעור. 
  • אמצעי זהירות ומיגון לזמן השימוש וההכנה: בעת הטיפול בחומר המרוכז ובעת הריסוס יש ללבוש בגדי מגן, כפפות, מסכת מגן עם פילטר מסוג ABEK ומשקפי מגן. יש להימנע ממגע עם העור, העיניים והבגדים. אל תשאף את ענן התרסיס, אל תנקה סתימות בצינורות ובפומיות ע"י נשיפות בפה. אין לרסס בעת הרוח. אין לרסס על גידולי מאכל ומספוא מלבד אלה המצויינים בתווית. המנע מרחף לגידולי מאכל ומספוא שכנים. אל תשתה, אל תאכל ואל תעשן בזמן הריסוס. עם גמר הריסוס ולפני האכילה, שתיה או עישון, רחץ ידך במים חמים ובסבון. 
  • אמצעי זהירות בעת הריסוס: קבע רצועת בטחון בלתי מרוססת ברוחב של 100 מטר לפחות. עבוד במרסס גב או בלחץ נמוך וסמוך לפני הקרקע. אין לרסס אלבר סופר במרסס מפוח! הימנע מריסוס בעת טמפרטורות גבוהות במיוחד (מעל 28 מ"צ) אל תרסס בעת שנושבת רוח. רחף התרסיס עלול לגרום נזקים קשים לגידולים סמוכים. הימנע מפגיעה בעלווה, בפרי או בגזע. רצוי לייחד מרסס נפרד לשימוש בתכשיר זה. אלבר סופר, עלול לפגוע בצמחי תרבות רחבי עלים כגון: גפן, כותנה, טבק, בננות ועוד. גם כשהוא מופיע בכמויות זעירות ביותר. 
  • הכנת התרסיס: מלא את מיכל המרסס במחצית מכמות המים הדרושה, הפעל את מערכת הערבול, והוסף את כמות האלבר סופר המתאימה למיכל המרסס תוך כדי ערבול מתמיד. 

הערה: בריסוסי חורף כשהטמפרטורות במים נמוכות התכשיר עלול להתגבש. לריסוס מהאויר יש לקבל היתר מהשרותים להגנת הצומח